Trup si suflet pentru culori

Burdujan: "Îmi doream de mai mult timp să joc la Steaua! Sper să terminăm pe unul din primele locuri!"

09.02.2011 18:26

 Noul atacant al echipei Steaua, Lucian Burdujan, a declarat că cei doi jucători din compartimentul ofensiv care au părăsit gruparea "roş-albastră", Bogdan Stancu şi Pantelis Kapetanos, sunt greu de înlocuit, dar speră să ajungă la performanţele lor.


"Sunt greu de înlocuit Stancu şi Kapetanos. Îmi doresc foarte mult să ajung şi eu la performaneţele lor şi să mulţumesc suporterii stelişti. Eu de la linia de mijloc în sus am jucat pe orice post. Mă pot acomoda pe orice poziţie va avea nevoie antrenorul de mine", a spus Burdujan pentru Mediafax.

Lucian Burdujan, care ultima dată a evoluat la FC Vaslui, dar a fost legitimat şi la Rapid, a menţionat că îşi dorea de mai mult timp să joace pentru Steaua. "Nu am fost greu de convins, pot spune că îmi doream de mai mult timp să evoluez la Steaua. Trecutul meu rapidist nu are legătură cu noul angajament. A trecut mult timp de când am jucat acolo, au mai fost jucători rapidişti care au trecut la Steaua, iar eu nu vin de la Rapid acum. Sper să fiu primit bine de suporterii stelişti şi nu mă interesează reacţia fanilor rapidişti", a precizat el.

Burdujan îşi doreşte locul unu sau doi la finalul sezonului cu Steaua după ce campionatul precedent, la FC Vaslui, când antrenor era Marius Lăcătuş, gruparea moldavă s-a situat pe poziţia a treia. "M-am înţeles bine cu domnul Lăcătuş atunci când era antrenor la Vaslui. Am terminat pe poziţia a treia a campionatului acum sper să urmeze un progres, să terminăm pe doi sau pe locul unu împreună", a mai spus Burdujan.

Lucian Burdujan, 27 de ani, a mai evoluat pentru formaţiile Ceahlăul Piatra Neamţ, Rapid şi FC Vaslui. Steaua s-a aflat în căutarea unui atacant după plecarea jucătorilor Pantelis Kapetanos şi Bogdan Stancu. Pe lista "roş-albaştrilor" s-au aflat mai mulţi jucători, printre care Wesley Lopes, de la FC Vaslui, şi Junior Moraes, de la Gloria Bistriţa.

Back

Comentarii

No comments found.

Search site

Forza Steaua